Retourneren en klachten
Retourneren
Onze meubels worden op maat gemaakt, ook als je ze via de webshop bestelt, dat is we lzo duurzaam vinden we. Daarnaast is alles wat wij maken maatwerk - daarom is retourneren in niet mogelijk.
Uitzonderingen
Hoewel retourneren niet mogelijk is, staan we natuurlijk wel voor je klaar als er iets niet klopt met je bestelling. Neem direct contact met ons op zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Ons motto is dan ook: #jijblijweijblij
Wat te doen bij schade of afwijkingen?
Is je meubel beschadigd geleverd of wijkt het af van wat je had besteld? Vervelend zeg! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen.
Wat moet je doen in dit geval?
- Stuur ons binnen 48 uur een mail of vul ons contactformulier in.
- Vermeld je ordernummer en beschrijf het probleem.
- Voeg duidelijke foto's toe van het meubel en de verpakking (indien van toepassing).
Klachten
De klacht wordt door ons intern direct opgepaakt. Vaak heb je contact gehad met iemand van klantenservice of verkoop - om de lijntjes kort te houden bespreken we dit altijd met deze persoon. Bij een klacht zullen we altijd contact met je opnemen per mail of telefoon. Je klacht kun je melden door naar ons contactformulier te gaan of ons te mailen op contact@weijbv.nl - we reageren binnen een werkdag.


Veelgestelde vragen
Wat als mijn maatwerk meubel toch niet past?
Wat als mijn maatwerk meubel toch niet past?
Mits je niet hebt gekozen voor een interieuradvies ben je zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van de maten. Wij zijn dan ook niet aansprakelijk wanneer het door jou opgemeten meubel niet past.
Wel kijken we graag naar een oplossing en zullen je dan ook zeker helpen, hier moeten we helaas wel kosten voor in rekening brengen.
Kan ik maatwerk retourneren?
Kan ik maatwerk retourneren?
Nee, helaas niet. Wij maken ieder door ons maatwerk meubel (dit staat bij ieder maatwerk product vermeld) speciaal voor jouw bestelling. Ieder meubel is anders, wij kan om deze reden ook helaas geen maatwerk meubelen terugnemen.
Wanneer wordt mijn retourbestelling terugbetaald?
Wanneer wordt mijn retourbestelling terugbetaald?
We betalen je bestelling binnen 14 dagen terug en houden je hiervan op de hoogte.
Wat is de afhandeling van mijn klacht?
Wat is de afhandeling van mijn klacht?
De klacht wordt door ons intern direct opgepaakt. Vaak heb je contact gehad met iemand van klantenservice of verkoop - om de lijntjes kort te houden bespreken we dit altijd met deze persoon. Bij een klacht zullen we altijd contact met je opnemen per mail of telefoon.