Zum Inhalt springen

Op maat gemaakt in Roosendaal

Meer dan 10 jaar ervaring in stijlvol wonen

Persoonlijke levering bij meubels

Wij lossen het op, punt.

Retourneren en klachten

Retourneren

Onze meubels worden op maat gemaakt, ook als je ze via de webshop bestelt, dat is we lzo duurzaam vinden we. Daarnaast is alles wat wij maken maatwerk - daarom is retourneren in niet mogelijk.

Uitzonderingen

Hoewel retourneren niet mogelijk is, staan we natuurlijk wel voor je klaar als er iets niet klopt met je bestelling. Neem direct contact met ons op zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Ons motto is dan ook: #jijblijweijblij

Wat te doen bij schade of afwijkingen?

Is je meubel beschadigd geleverd of wijkt het af van wat je had besteld? Vervelend zeg! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen.

Wat moet je doen in dit geval?

  1. Stuur ons binnen 48 uur een mail of vul ons contactformulier in.
  2. Vermeld je ordernummer en beschrijf het probleem.
  3. Voeg duidelijke foto's toe van het meubel en de verpakking (indien van toepassing).

Klachten

De klacht wordt door ons intern direct opgepaakt. Vaak heb je contact gehad met iemand van klantenservice of verkoop - om de lijntjes kort te houden bespreken we dit altijd met deze persoon. Bij een klacht zullen we altijd contact met je opnemen per mail of telefoon. Je klacht kun je melden door naar ons contactformulier te gaan of ons te mailen op contact@weijbv.nl - we reageren binnen een werkdag.

Weij Maatwerk & Interieur

Veelgestelde vragen